Kontingent

Lad os slå fast med det samme: Alle bidrag er mere end velkomne!

Det er ikke gratis at opsætte og drive repeater sites. Derfor afhænger den fremtidige drift af brugernes støtte og support. Store som små donationer er alle til gavn og sikrer, at vi også fremover kan bruge de digitale muligheder i amatør radio.

For at blive medlem af foreningen, skal man indbetale minimum kr. 100,- pr. år. Man kan også lave en fast overførsel hver måned på minimum 20,- . Kontigentåret går fra 1. januar til 31. december. Betaling er fastsat til at være inden udgangen af januar måned. Hermed støtter du et rigtig godt formål og hjælper til med at holde liv i de forskellige repeater sites.

Betaling kan gøres ved bankoverførsel til: Reg 1551 Konto 3719109853 (husk at angive dit call)

Eller endnu nemmere ved indbetaling via mobilepay på box81072 (husk at angive dit call)

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.